Friday, April 29, 2011

study, ulangkaji pelajaran, mentelaah..

Lama rasanya da xupdate blog nie...maklumla..sekarang kan masing-masing busy dengan final exam kan..betul kan..hehhe..tapi, ramai yang da habis exam dan sekarang berada di rumah masing-masing...sangat-sangat jeles..hehehhee..ok la..nak cerita sedikit je..sekadar renungan untuk aku dan bersama korang semua...

sekadar hendak mengarut sebentar dan meminta pandangan korang semua..xtwla pe yang ak cakap nie..hehhehe..buntu idea waktu sibuk dengan final nie..hehehe..aku lihat rajin betul sahabat-sahabat aku study sampai lewat malam ke pagi..sampai xtidur..bagus betul mereka..barulah nampak ciri-ciri pelajar u kn..kadang-kadang aku jeles lihat mereka..aku tidak boleh macam mereka..bersengkang mata sampai ke pagi..aku pun teringin macam 2 gak..tapi, ak x boleh..yla,setiap orang 2 len2 kn cara mereka...

tapi, dalam kesibukan study 2..jangan sampai lupa tunaikan dan xbangun subuh disebabkan study ya sahabat-sahabat ku sekalian..dalam kita berusaha 2,jangan lupa pula untuk bertawakal kepadaNya..bersama-sama kita muhasabah sendiri..aku bukannya insan yang sempurna di muka bumi ini..


**sekadar coretan untuk diri sendiri..tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah kembali       kepadaNya..


2 comments: