Wednesday, March 9, 2011

antara lelaki dan wanita

assalamualaikum n hye semua...kepada yang muslim 2...jgn lupa jawab salam ya..berdosa law xjwb...hehhehehe...entri kali nie nak mintak pendapat blogger semua..ada benda teman cerita..=)

Mungkin di sekeliling kita sering mendengar atau melihat orang lain atau diri sendiri bergaduh atau frust menonggeng apabila clash ngn bf or gf..sebuah ikatan yang terjalin sekian lama boleh putus dalam sekelip mata sahaja...betul x..nie baru kapel...sedangkan suami isteri yang dah berkahwin pun ley bercerai kan..nie lagila yang belum ada sebarang ikatan..bukan nak menggalakkan benda nie berlaku tapi inilah lumrah alam yang berlaku di sekeliling kita..

Pada pandangan blogger semua..siapa yang akan lebih frust, kecewa, bersedih, murung n segala apabila clash ngn bf or gf...or apabila suami isteri telah bercerai...lelaki seringkali disalahkan kalau hal2 yang seperti ini berlaku..tapi, betulkah hanya lelaki sahaja yang harus dipersalahkan..wanita tidak bersalahkah..bukan hendak berpihak kepada mana-mana pihak..tetapi, hanya untuk minta pendapat blogger semua...



nota kaki lima: kepada blogger yang mempunyai pendapat..sila berikan komen kome ya...=)

7 comments:

  1. owg 2 xda feling kot..cam batu..hahahaa

    ReplyDelete
  2. huhu,,,meh nak komen ckit...
    dependngan individu gak laa..
    salu yang kte nampak..kalo laki tu dah btol2 in luv ngan dat gurl...kdg2 dat gurl plak yang wat hal..sama gak bila gurl tu dah serius bebeno...laki plak yang buat acuh xacuh...
    nahh....sbb tu sy cakap depend ngan indvdu..sama ada nak mghargai atau x..
    mana2 pihak akan frust menonggeng trguling2kalo dah syg bagai nak rak...

    p/s: ckp nak komen ckit je kan td..hihihihi

    ReplyDelete
  3. owh..cm2 ea..ckp brdsrkn pglmn ke nie...hehehhe...


    p/s: 2 la...ckp skit jek..nie da ley wat esay da nie...hehehhe

    ReplyDelete
  4. aik wanie...give reason np laki lak yg salah..

    ReplyDelete
  5. yela.. sebab laki ni tak cukup denagn satu..pantang nampak pompuan, terus tangkap cintan.. hehe.. sowey ter emo sudah..=)

    ReplyDelete